#2017-09-29 06:09:55 

ObywatelkaRP

Użytkownik

Polecicie sprawdzoną firmę od tworzenia stron internetowych? Oczekuję przede wszystkim doświadczenia, profesjonalizmu i dobrej ceny. Mam rozbudowany sklep z naturalnymi kosmetykami, również dla dzieci, oraz blog. Nie wiem czy ma to jakies znaczenie ale wydaje mi się że to rozdrobnienie komplikuje promowanie. Proszę o odpowiedzi i pozdrawiam.
#2017-09-29 08:12:26 

Topór

Użytkownik

To nie powinno komplikować bo wszystko opiera się na jednej tematyce ale nie znam się aż tak dobrze żeby być pewnym. Sprawdzona i fachowa firma na pewno bedzie potrzebna jesli chcesz powaznie zaistniec w sieci.
#2017-09-29 09:10:13 

Certka

Użytkownik

Hejka. Obecnie współpracuję z Grupą Tense i nie zamieniłabym na żadną inną firmę. Oprócz stworzenia strony internetowej dla sklepu zdecydowałam się tez na pozycjonowanie i reklamy w google. Wyszło bardzo tanio, mniej niż miałam na to przeznaczone a efekt mówi sam za siebie bo biznes mam od roku, a z miesiąca na miesiąc rośnie mi sprzedaż.
#2017-09-29 10:11:21 

ObywatelkaRP

Użytkownik

No to świetnie, tez bym tak chciała :). Podeślesz link do ich strony bo nie wiem czy znalazłam to co trzeba? Info odnośnie ceny, przynajmniej tak mniej wiecej, też mile widziane ;)
#2017-09-29 13:09:51 

Certka

Użytkownik

Z linkiem nie ma problemu - https://www.grupa-tense.pl/tworzenie-stron/ - od razu do opisu tworzonych stron internetowych. Z ceną będzie trudniej bo to wszystko zalezy od Twoich oczekiwań, specyfiki branży, sklepu itd. tworzenie stron internetowych to złożony i skomplikowany proces, ze względu na to że strone trzeba przygotować aby była czytelna, łatwa w obsłudze i przyjazna wyszukiwarkom. Nie jest to proces powtarzalny na zasadzie kopiuj wklej. Najlepiej zrobisz jeśli napiszesz albo zadzwonisz do konsultanta, tam z grubsza powiedzą Ci jakich kosztów można się spodziewać.
#2017-09-29 15:24:39 

ObywatelkaRP

Użytkownik