#2016-09-20 00:54:14 

Vendetta

Użytkownik

Pracuję jako agent ubezpieczeniowy i oferuje swoim klientom ubezpieczenia od różnych zdarzeń. Są to zarówno komunikacyjne ubezpieczenia, jak i mocno indywidualne, jak choćby od zdarzeń losowych w mieszkaniu. Klienci skarżą mi się, że w różnych regionach kraju różnie wyglądają procesy likwidacji szkód i kwot wypłat. Jak to u Was wygląda.
#2016-09-20 01:43:10 

OptimusPrime

Użytkownik

Faktycznie coś jest na rzeczy, bo mam rodzinę w całym kraju i w tym temcie ostatnio nawet rozmawialiśmy. Wuja z Pomorza mówił mi, że miał szkode w swoim gospodarstwie rolnym i musiał długo walczyć o to, żeby przelano mu należną kwotę. Inny z kolei skarżył się na obsługe na wschodzi kraju. Więc coś w tym jest.
#2016-09-20 04:17:16 

ObywatelkaRP

Użytkownik

Jest to niestety problem naszych czasów, ale klienci nie sa bez wyjścia i kolega od ubezpieczeń na pewno coś na ten temat wie, bo przecież branża ubezpieczeniowa jest dosyć hermetyczna, jeśli chodzi o informacje. Można dochodzić swoich praw za pośrednictwem firm, które walczą o należne klientowi pieniadze.
#2016-09-20 05:59:38 

Vendetta

Użytkownik

Zgadza się, są takie firmy i jak najbardziej polecam korzystać z ich usług. Ja zawieram z klientem ubezeczpieenie, ale nie chce przecież nikogo naciągać. Liczy się bowiem to co jest w polisie umówione. Warto zawsze walczyć o swoje.
#2016-09-20 07:10:19 

Harasinka

Użytkownik

Ja mogę powiedzieć coś o okolicach Poznania, bo tutaj mieszkam. Wiem, że o wypłatę odszkodowania w rejonie Poznania można spokojnie powalczyć i to z sukcesem. Firma, z której korzystają moi znajomi zawsze staje na wysokości zadania.
#2016-09-20 07:35:29 

Skoczko

Użytkownik